Egy-egy esküvő szervezési munkáit 6-12 hónappal a nagy nap előtt kezdjük el. Erre a hosszú időre a sok teendő miatt van szükség, illetve azért is mert a legjobb helyszíneket, zenekarokat, fotósokat már korán lefoglalják. Az esküvőszervezői munkadíj ennek a több hónapos, átfogó munkának a költségét tartalmazza. A szervezés átvállalásával a Ti feladatotok, hogy az általunk összeállított ajánlatokból – mely a Ti elképzeléseiteknek megfelelően készül el – válasszatok.

Fontos szempont az is, hogy mivel mi nem a szolgáltatóktól kapott jutalékért dolgozunk, valóban a Ti érdekeiteket tudjuk szem előtt tartani, amikor egy szolgáltatást ajánlunk, illetve amikor a szolgáltatókkal tárgyalunk. A szervezői munkadíj végső soron az esküvő teljes költségvetésének csak kis részét jelenti majd.

Ajánlott óvatosnak lenni a munkájukat ingyenesen kínáló esküvőszervezőkkel. Több éves tapasztalatunk azt mutatja, hogy a szolgáltatók érthető módon nem örülnek, ha egy esküvőszervező az ő munkadíjukból szeretné megszerezni saját hasznát, így ilyen esetekben ajánlataik 10-15 %-kal megemelt árakat tartalmaznak. Ha tehát utánaszámolunk, kiderül, hogy egy 2,5 millió forintos esküvőt legalább 250.000,-Ft-os rejtett szervezői díj terhel. Ezen szervezőknek az az érdekük, hogy elsősorban a jutalékot visszafizető szolgáltatók köréből válogassanak, mely behatárolt és nem biztos, hogy a számotokra legjobb és leggazdaságosabb megoldást tudják így megtalálni.

Hogy az efféle láthatatlan költségek ne okozzanak Nektek kellemetlen meglepetést, egyértelmű, korrekt, fix díjas esküvőszervezői csomagokat alakítottunk ki, így tisztán és pontosan látható, hogy Ti miért mennyit fizettek.


CSOMAG I. - SZERTARTÁS
Ez a csomag azoknak készült, akik nem a házasságkötő terembe, hanem valamilyen mesés külső helyszínre álmodták meg az esküvői szertartásukat és segítségre van szükségük ennek megszervezéséhez és lebonyolításához.
 
 Amiben a segítségedre leszünk:

  • Különleges helyszínek
  • Dekoráció
  • Profi hangosítás
  • Élő zene vagy műsor
  • A helyszín kialakítása, berendezése (esküvői pagoda, virágkapu, székek, szőnyegezés stb.)
  • A szertartást követő állófogadás megszervezése
  • Kellékek: gyűrűpárna, gyertyák, homokceremónia, sziromkosarak, csuklódíszek a koszorúslányoknak, menyasszonyi- és dobó csokor, vőlegény-, tanú- és örömapa kitűzők, szülőcsokrok, szülő-ajándékok, léggömb-posta stb.
  • Esküvői autó, vendégek szállítása busszal
  • Fotó és videó szolgáltatás
  • A szertartás menetének, részleteinek kidolgozása


Amit a csomag tartalmaz:

  • Ötszöri személyes konzultáció
  • Korlátlan email-es és telefonos tanácsadás
  • Személyes megbeszélés után, a pár igényeinek megfelelő árajánlatok elkészítése
  • Ötletlista: meghívószöveg, szokások, játékok, stb.
  • Szerződéskötés a szolgáltatókkal
  • Forgatókönyv készítése
  • Költségvetés készítése
  • Egyszeri helyszínbejárás, max. 2 óra (vidékre kiszállási díjat számolunk fel)
  • Helyszíni koordináció az esküvő napján, max. 4 óra

 

CSOMAG II. – ESKÜVŐI TANÁCSADÁS, HELYSZÍNI KOORDINÁCIÓ

Ez a csomag azoknak készült, akik saját kezükbe vették esküvőjük megszervezését, de szükségük van egy tapasztalt esküvőszervező tanácsaira, ötleteire, valamint a szervezés során és az esküvő napján is profi segítséget szeretnének, hogy önfeledten tölthessék ételük legszebb napját.

Amit a csomag tartalmaz:

  • Háromszori személyes konzultáció
  • Korlátlan email-es és telefonos tanácsadás
  • Személyes megbeszélés után, a pár igényeinek megfelelő szolgáltatói lista átadása 1-5 szolgáltatási területről (min. 3 - max. 6 szolgáltató területenként) Több éves tapasztalatunknak köszönhetően profi, megbízható szolgáltatókat ajánlunk.
  • Ötletlista: meghívószöveg, játékok, szokások, köszönetajándék ötletek, stb.
  • Szerződések leellenőrzése
  • Forgatókönyv készítése és továbbítása az összes szolgáltató felé
  • Költségvetés készítése
  • Egyszeri helyszínbejárás, max. 2 óra (vidékre kiszállási díjat számolunk fel)
  • Helyszíni koordináció az esküvő napján, max. 8 óra 



CSOMAG III. – BÍZD RÁNK
Egy csomag azoknak, akik már megtalálták a helyszínt, de további ajánlatokra, ötletekre, teljes körű szervezésre, profi lebonyolításra és az esküvő napján történő koordinációs segítségre van szükségük. Ez a csomag annyiban különbözik a IV. Csomagtól "Bízd ránk extra", hogy helyszínajánlatok készítését nem tartalmazza.

Amit a csomag tartalmaz:
  • Korlátlan személyes konzultáció
  • Korlátlan email-es és telefonos tanácsadás
  • Személyes megbeszélés után, a pár igényeinek megfelelő ajánlatok (dekoráció, fotós, zenekar, stb) elkészítése
  • Ötletlista: meghívószöveg, játékok, szokások, köszönetajándék ötletek, stb.
  • Szerződések megkötése a szolgáltatókkal, illetve a már megkötött szerződések leellenőrzése
  • Forgatókönyv készítése és továbbítása az összes szolgáltató felé
  • Költségvetés készítése
  • Kétszeri helyszínbejárás, max. 2 óra (vidékre kiszállási díjat számolunk fel)
  • Helyszíni koordináció az esküvő napján, max. 8 óra


CSOMAG IV. – "BÍZD RÁNK"  EXTRA
Ezt a csomagot azoknak ajánljuk, akik esküvőjük megszervezését teljes egészében szakemberre szeretnék bízni, mert nincs idejük, ötletük vagy lehetőségük a szervezkedésre. Ebben az esetben csak az esküvőszervezővel kell tartanotok a kapcsolatot, aki elképzeléseiteknek megfelelően összegyűjti a szükséges ajánlatokat az egyes szolgáltatóktól, és mindent egy kézben tart.

Amit a csomag tartalmaz:
  • Korlátlan személyes konzultáció
  • Korlátlan email-es és telefonos tanácsadás
  • Személyes megbeszélés után az elképzeléseiteknek megfelelő helyszínek felkutatása és helyszínajánlatok készítése
  • Az igényeknek megfelelő szolgáltatói ajánlatok elkészítése (dekoráció, fotós, zenekar, ceremóniamester stb)
  • Ötletlista: meghívószöveg, játékok, szokások, köszönetajándék ötletek, stb.
  • Szerződések megkötése a szakmai szolgáltatókkal
  • A forgatókönyv elkészítése és továbbítása az összes szolgáltató felé
  • Költségvetés készítése
  • Kétszeri helyszínbejárás, max. 2x2 óra (vidékre kiszállási díjat számolunk fel)
  • Helyszíni koordináció az esküvő napján, max. 8 óra
Árajánlatot a baraevent@baraevent.hu címen tudsz kérni. Keress minket bizalommal!