Az elmúlt 15 évben közel száz magyar esküvő mellett egyre több multikulti esküvő megszervezésében vehettünk részt. Szerveztünk olasz-magyar, orosz-magyar, angol-magyar, francia-magyar, német-magyar, lengyel-magyar, holland-magyar esküvőket.
A multikulti esküvőkben van mindig egy kis csavar. Szépen össze kell fésülni a két nemzet esküvői szokásait.

Több éves tapasztalatunkból fakadóan a multikulti esküvőszervezés során segítségetekre tudunk lenni a különlegesebb lépések megszervezésében is, legyen szó kétnyelvű miséről, idegen nyelveket beszélő ceremóniamesterről, gasztronómiai különlegességekről.

Személyre szabottan dolgozunk, figyelembe véve álmaitokat, elképzeléseiteket, szokásaitokat. Ha szeretnétek, hogy minden vendégeket otthonosan érezze magát esküvőtökön, akkor keressetek minket bizalommal.


Mikor lehet szükségetek esküvőszervező segítségére?

•    külföldi a párod és szeretnéd az ő nemzetének esküvői szokásait ötvözni a tieddel
•    külföldön éltek és a távolság miatt segítségre lenne szükségetek
•    nagy létszámú esküvőt terveztek
•    idő hiányában hozzáértő segítségére lenne szükségetek a szervezés során
•    elveszettnek érzitek magatokat az esküvői szolgáltatók között, nehezen látjátok át a jelenlegi túlkínálatot
•    egyedi, kreatív öltetekre lenne szükségetek
•    a szervezéssel járó feladatokat megterhelőnek érzitek, és szívesen vennétek egy hozzáértő segítségét
•    az esküvő napján csak egymásra és családotokra szeretnétek koncentrálni



Miért érdemes tapasztalt esküvőszervezőt megbízni?

  • a tapasztalt esküvőszervező ismeri az esküvőszervezés buktatóit és nem feledkezik meg az apró részletekről sem
  • nincs plusz telefon és utánajárási költségetek, az elvesztegetett időről nem is beszélve
  • az esküvőszervező kiépített kapcsolatrendszerének, tapasztalatának köszönhetően megbízható partnerekkel dolgozik. Átlátja az esküvői piacot. Minőségi szolgáltatókat tud ajánlani.
  • az esküvőszervező segít az esküvő egységes arculatának kialakításában
  • összefogja, koordinálja az esküvőben résztvevő szolgáltatókat (helyszín, fotós, videós, dekoratőr, zenekar, ceremóniamester...), akik munkájukkal neki felelnek
  • Az esküvőszervező elengedhetetlen feladatai közé tartozik a helyszíni koordináció, azaz hogy az esküvő napján mindent a megbeszéltek szerint előkészít, leellenőriz és kézben tart. A párok általában az esküvő közeledtével érzik, hogy ez mekkora segítséget jelent a nagy napon. Az ifjú párnak és családjuknak így valóban nem kell semmivel foglalkoznia, csak hogy jól érezzék magukat.

Hogyan dolgozunk?


Első konzultáció:
Telefonos vagy e-mailes időpont egyeztetés után személyesen találkozunk a párral. Skype-os megbeszélés is lehetséges, ha a távolság úgy kívánja. Az átfogó beszélgetés során fel tudjuk mérni igényeiteket, megismerünk Titeket, álmaitokat, elképzeléseiteket, valamint mi is be tudjuk mutatni magunkat és szolgáltatásainkat. A beszélgetés végére elegendő információval rendelkezünk a megfelelő ajánlatok elkészítéséhez és Ti is sokat megtudtok rólunk és munkánkról. Miután az ifjú pár meghozta a döntést, hogy velünk szeretne dolgozni és kiválasztotta a számára ideális esküvőszervezői csomagot, szerződést kötünk és kezdődhet a munka!

Szervezési munkálatok:
  • tanácsadás: szokások, az esküvő menete, különleges ötletek, vendéglátás, ültetés, dekoráció, trendek…
  • ötletlista: meghívószöveg, játékok, köszönetajándékok…
  • a megfelelő szolgáltatások felkutatása, és árajánlatok készítése. (helyszín, dekoráció, catering szolgáltatás, fotó, videó, bútor, stb...)
  • részletes forgatókönyv a Nagy napra és költségvetés készítése
  • kapcsolattartás és folyamatos egyeztetés a szakmai szolgáltatókkal

Helyszínbejárás:
A kiválasztott helyszínen személyesen egyeztetni a részleteket (szertartás helyszíne, menü, berendezés, nap menete).

Helyszíni koordináció:
ügyintézés és koordinálás az esküvő napján és helyszínén
  • a helyszín előkészítése: dekoráció, berendezés, teríték, stb.
  • a résztvevők fogadása, koordinálása (bútorok, torta, ceremóniamester, zenekar, fotós, videós)
  • a vendégek fogadása, segítség az ültetésben
  • az események folyamatos koordinálása
  • a nap folyamán felmerülő problémák és kérések megoldása

Keressetek minket a Kapcsolat menüpontban feltüntetett elérhetőségek bármelyikén, hogy megbeszélhessünk az első személyes találkozót!

Barbara és egy boldog pár