Esküvőszervezés árak

esküvőszervezés árak

Egy esküvő megszervezése összetett és időigényes feladat.  Egy-egy esküvő szervezési munkáit 6-12 hónappal a nagy nap előtt kezdjük el. Erre a hosszú időre azért van szükség, mert nagyon sok a teendő, illetve azért is mert a legjobb helyszíneket, zenekarokat, fotósokat érdemes mihamarabb lefoglalni. Az esküvőszervezés árak valójában ennek a több hónapos, átfogó munkának a költségét tartalmazza. Azonban a szervezői munkadíj az esküvő teljes költségvetésének kis részét jelenti majd. A szervezés átvállalásával a Ti feladatotok, hogy az általam összeállított ajánlatokból – mely a Ti elképzeléseiteknek megfelelően, rátok szabva készül el – válasszatok.

Független esküvőszervezőként dolgozom. Ez azt jelenti, hogy nem azt a szolgáltatói kört ajánlom, akiktől esetlegesen jutalékot kaphatnék vissza, hanem azokat a szolgáltatókat keresem meg Nektek, akik a Ti elképzeléseiteknek megfelelő.

Azonban ajánlott óvatosnak lenni a munkájukat ingyenesen kínáló esküvőszervezőkkel. Több éves tapasztalatom azt mutatja, hogy a szolgáltatók érthető módon nem örülnek, ha egy esküvőszervező az ő munkadíjukból szeretné megszerezni saját hasznát, így ilyen esetekben ajánlataik 10-15 %-kal megemelt árakat tartalmaznak. Ezen szervezőknek az az érdekük, hogy elsősorban a jutalékot visszafizető szolgáltatók köréből válogassanak, mely behatárolt és nem biztos, hogy a számotokra legjobb és leggazdaságosabb megoldást tudják így nyújtani.

Azért hogy az efféle láthatatlan költségek ne okozzanak Nektek kellemetlen meglepetést, egyértelmű, korrekt, fix díjas esküvőszervezői csomagokat alakítottam ki, annak megfelelően, hogy milyen mértékben veszítek igénybe munkámat és jelenlétemet.

MINI

Esküvőszervezési csomag
160.000
Ft

Részletek

MINI PLUS

Esküvőszervezési csomag
190.000
Ft

Részletek

STANDARD

Esküvőszervezési csomag
349.000
Ft

Részletek

STANDARD PLUS

Esküvőszervezési csomag
389.000
Ft

Részletek

PREMIUM

Esküvőszervezési csomag
589.000
Ft

Részletek

Esküvői
tanácsadás

11.900
Ft/óra

Részletek

Helyszíni
koordináció

149.000
Ft

Az esküvőszervezés árak tartalmazzák az Áfa-t.
Az esküvőszervezés díja három ütemben kerül kifizetésre: foglaló, esküvő előtt 2 hónappal, esküvő napján.

MINI esküvőszervezési csomag

Ez a csomag azoknak szól, akik szűk körben, maximum 40 fővel szeretnék ünnepelni esküvőjüket, és már megtalálták esküvőjük helyszínét, de további ajánlatokra, ötletekre, profi lebonyolításra és az esküvő napján történő koordinációs segítségre van szükségük.

A MINI csomag annyiban különbözik a MINI PLUS csomagtól, hogy helyszínajánlatok készítését nem tartalmazza.

Amit a csomag tartalmaz:

Csomagár: 160.000,-Ft


IDŐPONTOT FOGLALOK

MINI PLUS esküvőszervezési csomag

Ez a csomag azoknak szól, akik szűk körben, maximum 40 fővel szeretnék ünnepelni esküvőjüket, és még keresik esküvőjük helyszínét, valamint további ajánlatokra, ötletekre, profi lebonyolításra és az esküvő napján történő koordinációs segítségre van szükségük.

A MINI csomag annyiban különbözik a MINI PLUS csomagtól, hogy helyszínajánlatok készítését nem tartalmazza.

Amit a csomag tartalmaz:

Csomagár: 190.000,-Ft


IDŐPONTOT FOGLALOK

STANDARD esküvőszervezési csomag

Ez a csomag azoknak szól, akik már megtalálták esküvőjük helyszínét, de további ajánlatokra, ötletekre, teljes körű szervezésre, profi lebonyolításra és az esküvő napján történő koordinációs segítségre van szükségük.

A STANDARD csomag annyiban különbözik a STANDARD PLUS csomagtól, hogy helyszínajánlatok készítését nem tartalmazza.

Amit a csomag tartalmaz:

Csomagár: 349.000,-Ft

IDŐPONTOT FOGLALOK

STANDARD PLUS  esküvőszervezési csomag

Ár-érték arányban a legjobb csomag!

Ezt a csomagot azoknak ajánlom, akik esküvőjük megszervezését teljes egészében szakemberre szeretnék bízni, mert nincs idejük, ötletük vagy lehetőségük a szervezkedésre. Ebben az esetben csak az esküvőszervezővel kell tartanotok a kapcsolatot, aki elképzeléseiteknek megfelelően összegyűjti a szükséges ajánlatokat az egyes szolgáltatóktól, és mindent egy kézben tart.

Amit a csomag tartalmaz:

Csomagár: 389.000,-Ft


IDŐPONTOT FOGLALOK

PREMIUM esküvőszervezési csomag

Ezt a csomagot azoknak ajánljuk, akik esküvőjük megszervezését teljes egészében szakemberre szeretnék bízni, mert nincs idejük, ötletük vagy lehetőségük a szervezkedésre. Ebben az esetben csak az esküvőszervezővel kell tartanotok a kapcsolatot, aki elképzeléseiteknek megfelelően összegyűjti a szükséges ajánlatokat az egyes szolgáltatóktól, és mindent egy kézben tart.

A PREMIUM és a STANDARD PLUS csomag között a különbség az esküvőszervező nagy fokú személyes jelenlétében van.

Amit a csomag tartalmaz:

Csomagár: 589.000,-Ft


IDŐPONTOT FOGLALOK

Rólam mondták

Szia Barbara,
Köszönünk szépen mindent! Nélküled ez nem sikerült volna. Nagyon jól éreztük magunkat, szép élményekkel távoztunk:)
Éva és Gábor
Éva és Gábor
Kedves Barbara!
Köszönetet szeretnék mondani neked, mert az esküvőnk tényleg csodálatos volt. Köszönjük a türelmedet, figyelmességedet és kedvességedet és további jó munkát kívánunk!
E&E
E&E
Szia Barbara!
Mégegyszer nagyon szépen köszönünk mindent 🙂
Tényleg minden szuper volt, azóta is mindenkitől csak jókat hallunk, és mindenki mást dicsér. Esetleg létezik olyan fórum vagy weboldal ahol lehetne ajánlani Titeket?
Viki és Jon
Viki és Jon
Drága Barbara!
A Kata anyukája vagyok és szeretném még egyszer tiszta szívemből megköszönni, hogy oly nagy szakértelemmel, precízséggel, szuper ízléssel, határozottsággal megszervezted nekünk az esküvőt. Annyira szép volt, minden a legjobban sikerült, a hazai és a külföldi vendégek is csak felsőfokban nyilatkoztak. Egyszerűen nem tudjuk elengedni az ünnep hangulatát!
Nem találkoztunk sokszor, de a Katáékkal való szoros kapcsolatotoknak én is részese voltam. Nagyon- nagyon kedves és szakmailag profi egyéniséged 100 százalékosan biztosította a sikert. Katáék most élvezik nászútjukat, biztosan keresnek majd.
Nagyon sok hasonló szép esküvőt, és Neked , az egész családodnak sok boldogságot kívánok!
Sok puszi
Zsuzsa
Zsuzsa
A felejthetetlen esküvőnket, amit azóta is minden vendégünk és a többi szolgáltató is emleget Barbinak köszönhetjük, vele vált valóra hogy az esküvő előtti szervezés flottul és stresszmentesen működjön. A nagy napon is mindent kézben tartott, a legapróbb részletig mindenre odafigyelt. Folyamatos kapcsolatban állt az összes szolgáltatóval és a helyszínnel is, így levéve rólunk a terhet. Barbi a kreatív ötleteivel, határozottságával és odafigyelésével tökéletes esküvőt szervezett nekünk!
Kata&Max
Kata&Max
Előző
Következő
esküvőszervezés árak

Kérdés esetén keressetek bizalommal a Kapcsolat menüpontban feltüntetett elérhetőségek bármelyikén, vagy foglaljatok időpontot az első személyes megbeszélésre.